Freelancerzy w naszym biznesie – Gwiazdy YouTube
Marketing w sieci Porady Technologie

Freelancerzy w naszym biznesie – Gwiazdy YouTube

Freelancerzy w naszym biznesie – Gwiazdy YouTube

W obecnym świecie trudno znaleźć lepsze, tanie miejsce na reklamę, niż reklama w Internecie. W sieci możemy stawać się widoczni na różne sposoby: strona internetowa firmy, facebook czy inne media społecznościowe. Jednak jaką siłę ma YouTube? Kto to freelancer? Zapraszam do lektury artykułu – Freelancerzy w naszym biznesie.

Freelancerzy w naszym biznesie – Kto to?

Freelancer to osoba umieszczająca ciekawe treści na swoim kanale YT. Np. Filmy z podróży, poradniki, nagrania gier komputerowych, czy klasyczne, zwykłe vlogi – filmiki pokazujące dzień twórcy.

Filmiki takich osób mają dużą oglądalność, ponieważ są po prostu rozrywką, inspiracją dla innych użytkowników YouTube. Taka osoba chętnie zgadza się, na różnego rodzaju „partnerstwa”. I my, jako przedsiębiorcy, powinniśmy z nich korzystać.

W jaki sposób możemy się rozreklamować u boku Freelancera?

Freelancerzy w naszym biznesie – Gwiazdy YouTubeJest to najlepszy pomysł dla osób, które mają biznesy w sektorze usług np. hotele, restauracje, kawiarnie, masaże itp. Możemy zaprosić taką osobę do nas na pobyt w hotelu za darmo, tylko musi ona wykonać z tego hotelu filmik i parę razy wspomnieć jego nazwę. Jest to bardzo proste, ale naprawdę dobrze działa. A Freelacer ma coś ciekawego do pokazania dla swoich widzów – każdy z takiego układu jest zadowolony.

Kolejnym sposobem, jeżeli mamy produkt, jest klasyczne lokowanie produktu – tak jak w telewizji.

Tak naprawdę twórcy na YT są bardzo kreatywni i warto im często dać wolną rękę w promocji, ponieważ wiedzą, co lubią ich widzowie.

Dlaczego Freelancer

Zazwyczaj Freelancerami są osoby młode. Zauważalny jest już trend ściągania freelancerów do telewizji. Dlaczego to właśnie oni przyciągają tak liczną publikę przed komputery?

W obecnym świecie, oglądając telewizję, trudno w niej kogoś poznać z osób występujących. Znamy imię i nazwisko aktora, czy prezentera, ale to wszystko. Nie przywiązujemy do tej osoby zbytniej uwagi. Możemy kogoś bardziej lubić, albo nie lubić, ale to już kwestia gustu.

Na YT jest inaczej. Sami wybieramy konkretnego twórcę, którego chcemy obserwować i oglądać. A twórca się przed nami w filmie otwiera. Również na YT mamy opcję dodawania komentarzy do filmu. Możemy porozmawiać z naszym ulubionym twórcą, pochwalić go za materiał, czy po prostu wymienić się spostrzeżeniami z innymi użytkownikami.

Dlatego warto reklamować się na YT, nawet jeżeli nie mamy swojego firmowego kanału – właśnie w ten sposób.

 

Skuteczne planowanie komunikacji w e biznesie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *