Facebook dla małych i lokalnych firm
Marketing w sieci Porady

Facebook dla małych i lokalnych firm

Facebook dla małych i lokalnych firm

O Facebooku słyszymy z każdej strony – trudno dziś wyobrazić sobie biznes, który nie miałby fanpage’a i nie prowadził żadnej komunikacji w tym kanale. Facebook umiejętnie prowadzony przekłada się nie tylko na budowę wizerunku, ale jest doskonałym narzędziem wspierającym sprzedaż. To szczególnie ważne dla małych i lokalnych firm, potrzebujących efektywnych działań reklamowych uszytych na miarę ich specyficznych potrzeb. Zapraszamy do lektury cyklu tekstów “Facebook dla małych i lokalnych firm”, w których omówimy 8 mitów i faktów związanych z działaniami małych firm na Facebooku. Oto pierwszy z nich:

Facebook jest tylko dla dużych

W świadomości wielu przedsiębiorców utarło się przekonanie, że Facebook to świetne narzędzie, ale tylko dla dużych firm, zatem mały czy lokalny biznes nie ma tu czego szukać. To błędne myślenie. Faktem jest, że zaawansowane możliwości targetowania treści na Facebooku to najlepszy sposób dla małych i lokalnych firm na dotarcie do precyzyjnie określonej grupy odbiorców. Taką grupę stanowić mogą kobiety mieszkające w określonej miejscowości i np. będące 3 miesiące po zaręczynach, osoby obchodzące urodziny w maju i mieszkające np. w Legionowie czy osoby zainteresowane zdrowym trybem życia i będące np. w wieku 30 lat. I wiele, wiele więcej – w zależności od tego, do kogo dotrzeć chcemy z naszym produktem czy usługą.

Facebook dla małych i lokalnych firm w praktyce

Przykład: Pani X prowadzi salę zabaw dla dzieci w Legionowie, jej kluczową usługą są urodziny, chce docierać do rodziców małych dzieci z Legionowa i okolic.

Dzięki Facebookowi może precyzyjnie namierzyć następujące grupy odbiorców:

mieszkańcy Legionowa i okolic (np. w promieniu 25 km), w wieku 20-45 lat, którzy są:

  • rodzicami małych dzieci (1-2 lata)
  • rodzicami niemowląt (0-12 miesięcy)
  • rodzicami dzieci w wieku przedszkolnym (3-5 lat)
  • rodzicami dzieci w wieku przedszkolnym (6-8 lat)
  • rodzicami dzieci w wieku szkolnym (8-12 lat)

Jest duże prawdopodobieństwo, że właśnie takie osoby będą zainteresowane ofertą Pani X i skorzystają z niej planując urodziny swojej pociechy.

Firma w sieci-od czego zacząć

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *