kongres Liderek Biznesu
Aktualności

Kongres Liderek Biznesu | 13.06.2019

Świadome zarządzanie wpływem to umiejętność, która umożliwia przeciętnemu pracownikowi wyjście przed szereg. Pozwala kreować doświadczenia oraz emocje, które wywołuje marka osobista w otoczeniu biznesowym i prywatnym.

Kongres Liderek Biznesu jest poświęcony samoświadomości, która jest zarówno kapitałem współczesnej liderki, jak i krokiem w stronę zmiany sposobu postrzegania kobiet w strukturach organizacji. Pozwala budować sukces  w oparciu o pasję, wizję oraz zaufanie do swoich kompetencji.

Wydarzenie jest adresowane do menedżerek, liderek zespołów, dyrektorek, profesjonalistek i wszystkich kobiet, którym zależy na rozwoju zawodowym i osobistym, poszerzeniu wiedzy o skutecznym budowaniu marki własnej, osiąganiu równowagi oraz podnoszeniu poziomu swoich kompetencji menedżerskich.

Wyselekcjonowane grono prelegentów podzieli się swoim doświadczeniem oraz wskaże najskuteczniejsze rozwiązania realnie wpływające na efektywność biznesową i osobistą.

Prelekcje poprowadzą:

  • Paulina Smaszcz-Kurzajewska – Dyrektor Komunikacji i PR
    w międzynarodowych korporacjach, trener biznesu, dziennikarka telewizyjna.
  • Joanna Malinowska-Parzydło – Doświadczony praktyk biznesu. Doradca zarządów w zakresie marki, komunikacji i zarządzania.
  • Małgorzata Czernecka – Ekspert ds. zarządzania energią pracowników. Prezes Zarządu Human Power.
  • Iwona Kossmann – CEO i założycielka Kossmann Fashion Sp. z o.o. oraz CEO Revo Technologies. Liderka biznesu.
  • Sebastian Kotow – Praktyk, badacz, wykładowca akademicki.

Program kongresu:

  • Część I AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE
  • Część II ZAUFANIE JAKO KAPITAŁ
  • Część III MINDFULNESS, CZYLI NOWE PODEJŚCIE W BIZNESIE
  • Część IV ŚWIADOME PRZYWÓDZTWO

W ramach wydarzenia uczestniczki będą miały możliwość prowadzenia rozmów
z prelegentami: ekspertami oraz praktykami ze świata biznesu.

Informacje o wydarzeniu:
www.kongresliderekbiznesu.pl

Portal "Przedsiębiorca to styl życia" objął wydarzenie patronatem medialnym.

Przeczytaj także: Czy potrzeba w biznesie wydarzeń tylko dla kobiet?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *