Biznes a smartfon
Porady Technologie

Biznes a smartfon – Nadążyć nad technologią

Biznes a smartfon – Nadążyć nad technologią

Jeszcze kilka lat temu wiele mówiło się o konieczności wprowadzania firm do Internetu, ponieważ do sieci przenosić zaczęli się sami konsumenci. Obecnie firmowa strona www to za mało, konieczna jest dodatkowa wersja mobilna lub aplikacja. Jak nadążyć nad technologią? Czy jest to konieczne? Czy to się opłaca? Zapraszam do lektury artykułu – Biznes a smartfon – Nadążyć nad technologią.

Biznes a smartfon – Klienci

Raport „Mobile is spicy”, opracowany przez agencję marketingu Spicy Mobile oraz Mobigate, twórcę platformy marketingu aplikacji mobilnych, wskazuje, że ze smartfonów korzysta już 60 proc. Polaków, a 1/3 konsumpcji Internetu odbywa się na urządzeniach mobilnych. Liczba użytkowników smartfonów wciąż wzrasta. Na tym trendzie skorzystać mogą przedsiębiorcy, jednak nie wszyscy są jeszcze na to gotowi.

Biznes a smartfon – Sprzedaż

Biznes a smartfon Najlepszą korzyścią dla przedsiębiorców z towarem są sklepy internetowe. W opublikowanym badaniu Gemiusa „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla eCommerce” możemy przeczytać, że aż 41 procent respondentów przyznaje, do zakupów przez Internet ze smartfon’a.

Trend ten będzie się pogłębiać, ponieważ klienci cenią sobie wygodę Internetu. Co więc zrobić, aby nie zaprzepaścić związanej z nim biznesowej szansy na rozwój? Po pierwsze, przystosować swoje strony internetowe do urządzeń mobilnych, a jeżeli koszta na to pozwalają, stworzyć aplikacje.

„W kanale mobile relacja z klientem wychodzi poza prostą transakcję sprzedaży i kupna. To tutaj szukamy informacji o produktach, sprawdzamy rekomendacje znajomych, obserwujemy marki w mediach społecznościowych, polujemy na zniżki, a także – finalnie – dzielimy się własnym doświadczeniem oceniając produkty i usługi” – twierdzi cytowany w raporcie Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile.

Dzięki prowadzeniu sklepu w Internecie, w którym będziemy postępować fair, przedsiębiorca będzie dostawał dobre opinię na temat firmy. A dobra opinia to klucz do sukcesu w Internecie, zaraz za ceną. Należy pamiętać, że słowo pisane zamieszczone w sieci ma wielką moc – zarówno te pozytywne, jak i negatywne.

 

Zmiany na YouTube – Nowe Logo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *